tirsdag den 5. november 2013

Tennis

Bare lige et super hurtigt/kort opslag.

I dag var jeg til min første "open court" dvs. tennis træning. Det var super sjovt, og jeg kan godt lide det, og det bedste af det hele er at holdet indtil videre kun har trænet 4 gange, så jeg kan sagtens være med. Det er et helt nyt hold skolen har lavet, så langt de fleste har aldrig prøvet tennis før ligesom mig, så det er bare super.
Det skal så lige siges at måden man træner på i USA er lige på og hårdt, og havde ikke lige fået noget vand med til første træning, så blev virkeligt svimmel, og fik det dårligt. Men da jeg fik drukket noget vand jeg fik af en af mine venner fik jeg det bedre.
-Så ved man jo bare at man skal huske at drikke masser af vand, og tage vand med til træning. (Hvor dum kan man være).
Men alt i alt gik det godt, så ser frem til næste træning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar