søndag den 3. november 2013

17 i US!!!

Så blev det lige tid til at skrive et lille hurtigt indslag om min fødselsdag, ved godt at det er 4 dage siden, men bedre sent end aldrig.
Dagen startede med at jeg stod op og lavede pandekager, det var så mindre vellykket fordi jeg brugte en færdigpose, med den amerikanske slags pandekager, men det gik da. Så ved man da bare til næste gang at det bedste er at lave dem fra bunden af som i DK. Men altså pandekagerne var gode, taget omstændighederne i betragtning.
Efter morgenmad kørte vi i skole, og det var faktisk en meget normal morgen, der var et par stykker der sagde tillykke, men mange vidste forståeligt nok ikke hvad dag jeg havde fødselsdag. Efter første time, i mit homeroom sang de fødselsdagssang for mig, så det var bare super. Resten af dagen gik stille og roligt, men der var er par stykker mere der sagde tillykke.
Efter skole tog vi ud at handle, for menuen stod jo på boller i karry, med bananlagkage til desert "mmhhh". Efter alt var købt tog vi hjem, og jeg begyndte at lave maden, med hjælp fra Dona og en lille smule fra Austin.
Dona´s mor kom på besøg og spiste med, så det var super hyggeligt.
Da maden var færdig og vi skulle til at spise, så faldt det ikke i god jord her i USA, ikke fordi at jeg er dårlig til at lave mad, for det smagte mega godt. Men de havde aldrig smagt karry før, og de fik lidt det samme ansigtsudtryk som da de smagte lakrids. Det bedste af det hele er at der er masser tilbage til mig!
Til desert havde vi sat lys i kagen, og de sang fødselsdagssang for mig, og gav mig et kort hvor de havde skrevet tillykke og en masse andet i. De kunne rigtigt godt lide kagen, selvom at lagkagebundene var blevet lidt hårde, men det var ikke min skyld at man ikke kan skaffe kartoffelmel her i USA.
Men alt i alt var det en god fødselsdag, og den første af slagsen i USA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar