søndag den 27. oktober 2013

Lidt nyt til jer :-)


Nå, så blev det tid til et nyt opslag. Undskyld at det tog så lang tid, men har ikke lige fået taget mig sammen til at få skrevet noget, før nu.

Vil først lige skrive lidt om at jeg har været en tur til Tennessee, i Knoxville for 2 uger siden. Vi tog derned pga. skolens football-hold skulle spille mod Knoxville. Det hele startede med at vi havde taget fri fra skole fredag, og kørte ned til Dona’s mor, hvor vi var indtil vi skulle afsted til kampen. Turen derned var 3,5 time, og yderligere 1 time til Knoxville hvor kampen skulle spilles.

Om aftenen kørte vi ned og så kampen, Austin filmer altid alle football-kampene, så jeg fandt nogle som jeg kendte fra skolen, at sidde med. Det var modstanderholdets Homecomming-game, og vi var mere end 4 timers kørsel væk, men alligevel var vi flere tilskuere end dem.

Det var nok det bedste game de har spillet af dem jeg har set, og det var meget lige. Belfry vandt med kun 7 point, og det sidste touch Down, blev lavet kun 10 sekunder før kampen endte. Og det skal lige siges at de stod lige inden.

Nå men efter kampen tog vi hjem til Dona’s mor, hvor vi gik lige på hovedet i seng, da vi var meget trætte.

Vi blev der indtil mandag, hvor vi også havde taget fri, fordi om tirsdagen havde alle elever alligevel fri. Nå men altså, men vi var dernede lavede vi en masse ting, vi var til noget marked halløj, hvor der var musik, og alle mulige boder, og steder man kunne købe mad, og forskellige andre ting. Det var faktisk meget sjovt. Vi var også ude at fiske efter Catfish, men det lykkedes mig kun at fange tre små fisk. Vi var også ude at gå igennem en ”cornmaze” – majsplante-labyrint, om aftenen, og derefter ristede vi skumfiduser. Vi var også ude at shoppe hvor det lykkedes mig at få købt noget tøj, så det var super godt.

På vejen hjem skulle Dona lige låne nogle bøger på biblioteket til hendes klasse, så jeg tænkte: ”Hvorfor låner jeg ikke også bare en bog”. Så jeg lånte den første bog ”Eragon” af serien Arven, som jeg allerede har læst på dansk. Så nu er det bare at sige good luck til mig, med at få læst en over 500 siders bog på engelsk.

Til alle jer der vil sende noget til mig, så skal i huske at den adresse i sender tingene til IKKE er den fysiske adresse, men til:

Dona Hager

PO Box 752, Belfry, KY

41514

Nå men, her i fredags var jeg til et halloween party, det var super hyggeligt. Der var godt nok ikke så mange, men vi havde det super sjovt. Det blev holdt i en motorcykelklub, så der var masser af plads, og der var også musikanlæg så de kunne spille HØJT J

Og så har jeg også fået en pakke fra mor og far, med gaver til min værtsfamilie, Anton Berg chokolade, Ritter Sport J, lakrids, og en masse af mine opskrifter så jeg kan lave mad. Det sjoveste jeg har set til dags dato, var Austin og Donas ansigtsudtryk da de smagte på lakrids, det skal lige siges at det ret hurtigt blev spyttet ud igen. Men altså, så er der jo også mere til mig, så det er vel også godt nokJ

De synes at chokoladen var super god, og på mystisk vi fordampede Ritter Sport chokoladen, i løbet af de 2 første dage.

Jeg har endnu ikke rigtigt fundet nogen sport at gå til, men der er ”open Court” her på tirsdag i tennis, så hvorfor ikke prøve det. Synes det lyder sjovt, og der var vidst også nogle andre begyndere, fordi tennis teamet er rigemligt nyt.

Men her i går var jeg så med Austin og hans far i kirke, og det var en pænt underlig oplevelse. For det første kørte vi omkring en time for at komme hen til kirke, og derefter varede selve kirken i 2,5 time. Intet i kirken var planlagt, og der var ingen musik, de begyndte bare nogle gange at synge. Når de bedte råbte/sang de, og nogle lagde sig ned på gulvet, og græd højlydt. Nogle gange rejste alle folk sig op og gik rundt og krammede alle i kirken, det var meget underligt og akavet.

Nå men i går fik jeg også rykket rundt på mit værelse, så det er bare godt indrettet nu J Har også fået et skrivebord op så jeg lettere kan lave mine lektier, det er super dejligt.

Og så er det jo snart min fødselsdag, så i er alle sammen meget velkomne til at sende en lille hilsen eller noget, hvis I har lyst, det ville være super dejligt at høre fra jer J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar