søndag den 29. september 2013

Flytning, skole og maskerade

Så var det tid til et nyt opslag her på bloggen. Min nuværende situration er at jeg har skiftet familie, fra Carl og Curtis, til min nye familie der består af Dona(mor), og Austin(bror) på 15. Jeg flyttede familie primært på grund af deres hunde. Jeg vil nu ikke snakke så meget om det, men om hvordan jeg har det med min nye familie.
Alt går godt det nye sted, og de er super søde og har taget godt imod mig. Har mit eget værelse som ligger ved siden af min nuværende brors værelse. Som jeg er "flyttet helt ind i", dvs. at jeg har fået pakket alt ud, og er kommet på plads. Det er super rart at have en der næsten er på min alder, og vi har det super sjovt sammen. Jeg kan rigtigt godt lide det nye sted, det er bare super dejligt her. Det går også super fint med skolen, jeg er begyndt at snakke med flere og flere personer, og i går aftes var jeg til min første fest, 16 års fødselsdag. Det var et "masquerade party", ikke lige noget der er normalt i Danmark, men det var super hyggeligt, og bestemt en god oplevelse, man nok ikke kommer til at prøve i Danmark.
Skolens "school spirit" er god, og nærmest alle fra skolen, med familier og også bare folk fra området, kommer for at se en god football kamp, når Belfry Pirates spiller hjemme. Indtil videre har Belfry kun vundet, og stort endda, så de ligger som nr. 1 i Kentucky indtil videre.
Skolen har også pep-rally, det vil sige at alle samles i kantinen, og råber kampråb for at bakke football holdet op. Der er også forskellige tema-dage på skolen, hvor man skal have forskelligt tøj på, indtil videre har vi haft blackout-day, camo-day og superhero-day.
Det begynder at blive lidt lettere for mig i skolen, og jeg begynder at kunne mærke at jeg er blevet bedre til at forstå skolerelaterede ting på engelsk.
Jeg har også oplevet en anden virkeligt underlig ting, jeg er så småt begyndt at drømme og tænke på engelsk, og det er en MEGET underlig fornemmelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar