onsdag den 28. august 2013

New York

Hej folkens. så blev det tid til at fortælle om min Soft Landing Camp i New York.
Onsdag tog jeg afsted fra Kbh. sammen med en anden udvekslingsstudent der hedder Andreas. I kan læse/har måske læst hvilke destinationer jeg var, og hvad tid(i forrige opslag).
Nå men da vi så var kommet derover, tog vi ind på hotellet sammen med de andre Explorius elever, fra Norge, og en fra Sverige. Inde på hotellet blev vi delt op i grupper med 3 personer i hver. Mig, Andreas og Max(fra sverige), kom til at bo på værelse sammen, og det fungerede fint.
Vi spiste i restaurenten første dag, og der var et tag selv bord, som ikke var noget at råbe hurra for. Så vi gik lidt skuffede op på værelset after at have spist. Og derefter i seng.
Vi skulle tideligt op næste morgen, allerede kl. 6.....
Men det gik også okay, og derefter stod den på bustur fra kl. 8-13, hvorefter vi blev "sat fri" i New York, indtil kl. 17.45.
Vi brugte det meste af tiden på bare at vade rundt og se byen, men vi fik også tid til en hel del besøg på Starbucks (love it).
Efter alt det blev vi kørt tilbage på hotellet, hvor vi bestilte pizzaer til 2 drengeværelser, som havde slået os sammen. Så vi fik pizza og så film den aften.
Dagen efter var det samme skema, vi skulle bare se nogle andre ting i New York.
Og da vi var tilbage på hotellet, bestilte vi pizza til de 2 drengeværelser igen  + et pigeværelse som også var med til at hygge.
Vi bestemte og for at lave en "døgner", altså holde os vågne hele natten. Og det lykkedes næsten for os alle, men det viste sig bare at være en rigtig dårlig ide. For gæt hvem der ikke kunne sove i flyet da det kom til stykket :-/
Nå men vi kørte med lufthavnsbussen til vores terminal, (4 norske piger og mig), hvor vi startede med vores check-in, og derefter satte os til at vente på flyet. Alt gik godt, og jeg kom med de rigtige fly, og til den rette tid, bortset fra 10 minutter. Der blev taget godt imod mig, for Carl og Curtis stod med et stort skilt, og en USA, og en smiley ballon.
Og så kørte vi hjem til dem. Jeg er allerede startet i skole, men det kan i få mere at vide om, i næste opslag jeg skriver.

-I er velkomne til at kommentere, og jeg håber i vil fortsætte med at følge med i min tur, til USA.

1 kommentar: