tirsdag den 20. august 2013

Hurtig opdatering

Hej alle
Så har jeg fået mine flybilletter, og jeg skal fra Kastrup kl. 08.10.
Jeg flyver fra Kastrup til Stockholm, hvor jeg lander 09.20.
Derefter går turen fra Stockholm kl. 12.20, til London hvor jeg lander kl. 14.05.
Og kl. 18.05 flyver jeg fra London til New York, og lander kl. 20.55.
Og nej turen tager ikke kun 2 timer og 50 minutter. Det vil tage mig 7 timer og 50 minutter, der er jo tidsforskel:-)
Så skal jeg på "Soft landing camp" i New York, hvilket jeg glæder mig rigtigt meget til.

Jeg flyver fra New York til Charlotte lørdag d. 24. kl. 08.24 og lander kl. 10.18.
Derefter endnu en tur fra Charlotte til Charleston, hvor jeg flyver kl. 11.19 og lander kl. 12.38.

Glæder mig super meget, og er gået i gang med at pakke og er NÆSTEN færdig, mangler kun lige det sidste.

Fortsat god dag derude, og håber i vil blive ved med at følge mig. I er meget velkomne til at kommentere:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar