fredag den 16. august 2013

Alt er næsten på plads

Hej alle

Så har jeg endeligt fået mine placeringspapirer. Der hvor jeg skal være i Kentucky, er en lille by lidt ude på landet, der  hedder McCarr. Det ligger tæt på en lille bjergkæde i det Sydøstlige Kentucky. Det ligger tæt på der hvor min søster var. Sjovt nok kun 2-3 timers kørsel derfra, hvilket er ingenting, i forhold til hvad amerikanerne er vandt til at køre.
Jeg skal gå på Belfry High School, der ligger ca. 20 minutter væk med skolebus, så det er ikke fordi det er så langt. Der går ca. 800 studerende på Belfry High School, der er fra 9-12 klasse.
Som sagt skal jeg bo ved Familien Hamilton, men nu har jeg også fået at vide hvem min områderepræsentant er. Hun hedder Vicky Barker, og jeg har også lige skrevet en smule med hende, og hun lyder også rigtigt flink.
Så alt i alt lyder det til at jeg har fået et super sted at være.
De regner med at jeg skal være ved familien på lørdag d. 24 august, så det betyder at jeg allerede skal rejse onsdag, da jeg skal på "Soft landing camp". Det er en camp hvor man er i 2-3 dage i New York, sammen med andre udvekslingsstudenter, for lige at falde til, og vende sig til at være i væk. Og efter campen rejser jeg hen til min værtsfamilie.
Det er dog ikke helt sikkert at det er onsdag jeg skal af sted, men det er det Explorius regner med.
Glæder mig super meget:-)

I aften skal jeg også holde afskedsfest for min gamle klasse, og mine venner, håber det bliver en super god aften. :-)

Det var alt herfra for den her gang, håber i vil følge min tur her på bloggen. Og i er også meget velkommen til at kommentere:-)

Her er et lille billede af skolen:-)
-og et af deres "Football field"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar