søndag den 1. juni 2014

Prom, Milwaukee og skolefri!

Hej alle!

Så er det ved at være lang tid siden jeg har skrevet et opslag på min blog, så nu kommer der lige et nyt opslag. 
Her har jeg det godt og været begynder at blive super godt. I går havde jeg sidste skoledag, så nu er skole for mig i USA officielt slut. I har ikke hørt fra mig længe, så jeg tror at det første emne bliver omkring prom. Prom gik super godt, jeg havde det rigtigt hyggeligt og det var en kæmpe oplevelse. Det startede med at jeg havde lejet en tuxedo med sko og det hele so jeg hentede dagen inden prom. På dagen hentede man et blomster armbånd til ens prom date, og en knappehuls-blomst til mig. Derefter tog jeg hjem og gjorde mig klar, skulle jo se godt ud, (men det er ikke så svært når det er mig jo). 
Da jeg var klar kørte mig og en ven hen til hans prom dates hus, hvor min prom date og en anden pige burde være. Men som I ved med piger tager de 100 år om at gøre sig klar, så vi fik lov til at vente der I en halv time :-). 
Da de så endeligt kom, gav jeg hende det blomsterarmbånd på og hun skulle så blomsten I mit knappehul på brystet. Det gik der da også lidt tid med.
Bagefter kom der endnu et par af vores venner, så vi var 3 par, og en pige alene (surt for hende).
Vi tog ud på havnen og tog billeder sammen, med mit kamera. Det fik vi noget tid til at gå med, og det var faktisk rigtigt sjov og hyggeligt. Efter det mødtes vi op med to piger mere af deres venner jeg aldrig havde mødt, men de var super flinke. Vi tog alle ni på en restaurent der lå på havnen, det var et fiske-inspireret steakhouse, og det var super godt mad vi fik der. 
Bagefter tog vi til selve prom, hvor man dansede og alt det der for at gøre pigerne glade jo :-). Vi sad ved borde og snakkede og der var lidt snacks man også kunne tage. Bagefter prom ville vi ud og bowle, men der var andre der åbenbart også havde den ide, så der var optaget på alle banerne, og kø. 
Vi besluttede (vildt romantisk) at tage på IHOP(International House of Pancakes). Se det var noget man kunne bruge til noget, så vi gik ind og fik noget at spise, og det var super godt. Bagefter var de fleste trætte, og det var også ved at være sent, så vi tog hjem.

Det var så lidt omkring prom, og så har jeg også været en tur til Milwaukee, Wisconsin. Det var super hyggeligt. Milwaukee er en by der ligger tæt på Chicago, bare lige sådan i ved hvor henne af vi er. Pointen med turen var at James skulle arbejde deroppe og lave nogle fysike tjek omkring lunger på folk. Han er godt nok pensioneret, men han arbejder en gang i mellem. 
Jim var allerede kørt derop en uge før mig og Max kom, så han boede ved en af hans gode venner, og jeg boede ved en af vores naboer i en uge. Men mig og Max startede med at tage i lufthavnen i Pensacola, hvor vi skulle flyve til Dallas, Texas. Det var lidt af en omvej, men det var nu sådan flybilletterne var. Derefter fløj vi fra Texas til Milwaukee hvor James hentede os. Han havde den super gode ide at vi lige tog et smut forbi Kubbs Custard, en super god butik hvor de har en speciel for for cremet is, der er blandet sammen med frugt. Og så fik vi også burgere, så det bliver jo ikke bedre, eller mere amerikansk. 
Vi kørte hen på hotellet hvor vi gik direkte I seng da det var sent, og vi havde rejst det meste af dagen. Hotellet var et Best Western, og det var super godt. Jim stod op tideligt hver dag 5-6 om morgenen, og tog på arbejde, men Max og jeg var efterladt alene på hotellet med pool og spabad, og en TacoBell og McDonalds i gå afstand. Så vi overlevede lige :-).
Da James kom hjem fra arbejde tog vi nogle af dagene rundt omkring og så byen, eller mødte hans familiemedlemmer. Vi tog ud og spiste hver dag og det var super godt. Vi var på 2 museums, et der viste hvordan de første folk der kom dertil boede, og det var forskellige farme. Der var også en dansk en. Det andet museum vi var på var med alt det forskellige der var fundet helt tilbage fra dinosauere til indianere, og hvordan folk boede i 1800 tallet. Der var der sørme også et dansk hus.
Efter ugen var gået kørte vi hjemad. Vi overnattede ved hans tante en nat. De havde et super stort hus, lige ud til en kæmpe stor sø. Næste dag kørte vi hjem, hvor vi bare fik slappet af. Det var super dejligt at få slappet lidt af efter den lange køretur.
Vi havde kun en dag tilbage i skole, faktisk kun 4 dage. Så vi gik den sidste uge, og der var ikke så meget at lave. Der var eksamener, men vi skulle ikke rigtigt lave noget fordi vi ikke skal “graduate”. Vi havde vores sidste skoledag sidste torsdag, så den sidste uge har vi bare været hjemme og slappet af, og været sammen med venner. 
Ellers har jeg det super godt, og glæder mig bare til turen til Californien. Vi tager afsted den 3 juni, så der er ikke lang tid endnu. Vil prøve at holde jer opdateret omkring turen hen ad vejen.


SOMMERFERIE hilsner fra mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar