søndag den 19. januar 2014

Flytining - I lufthavnen

Hej alle J
Så sidder jeg og venter i Yeager lufthavn i Charleston West Virginia. Jeg er på vej til Pensacola i Florida, da jeg skal skifte værtsfamilie. Det hele har gået super hurtigt her siden onsdag. Jeg har skullet udfylde papirer, få pakket ALLE mine ting sammen, og det skal lige siges det ikke var en let sag. Jeg blev også nødt til at sende en pakke med min guitar, xbox og noget tøj til min nye værtsfamilie, så jeg ikke havde overvægt.
Jeg er super spændt på hvordan det er i Florida, men er også lidt trist ved at skulle flytte fra min gamle værtsfamilie.
Nu er klokken omkring 9.45 og mit fly letter kl. 11.05, og lander i Charlotte kl. 12.22. Derefter skal jeg på et nyt fly der letter 12.50 og lander kl. 14.05 i Pensacola Florida. Der henter min nye værtsfamilie mig, og så begynder et helt nyt kapitel af mit udvekslings år i USA.
Men det her var bare et lille hurtigt opslag om hvordan situationen er lige nu. Der kommer nok et nyt opslag når jeg lige er faldet godt til, og så kan jeg jo også skrive lidt om området.
Jeg starter i den nye skole på tirsdag, og jeg er super spændt på hvordan det kommer til at gå!

Men ellers vil jeg bare hygge mig resten af tiden i lufthavnen, MED AT VENTE…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar